torsdag 3. februar 2011

Nesten som en tidlig vårdag...

Her er det sannelig lenge mellom innleggene...

Det er denne tiden som ikke strekker til alt en gjerne vil:)

Vi har i flere dager hatt mildvær og også regn...men i går var det rene vårdagen:))

Fuglene sang så vakkert at jeg bare måtte stoppe opp å lytte, så vakkert!

Glemt var glatte og dårlig strødde veier, vinter og mørketid, dette måtte nytes:)

Og når attpåtil sola tittet frem og forgyllet dagen, var det nesten som en tidlig vårdag.

Humøret steg i takt med sola, rene vitaminpillen:)

Slike dager er gull verdt

Jeg ønsker meg flere slike dager, gjør ikke du også?

Takk for at du tok turen innom!

3 kommentarer:

  1. Deilig med gode vårdager, jeg sier også jatakk til mange slike =)

    SvarSlett
  2. Tok trosten bærne? Søren da. De var store og fine hos meg. Deilig saft. Og deilig sylt. BEdre lykke neste år :-) Signe

    SvarSlett
  3. Vackert jag har oxå varit ute i naturen idag...

    SvarSlett